Loading...
فنیشینگ دیجیتال مسیر آینده ی شماست
سه شنبه 31 مرداد 1396 مدیر پرتال 1836 0

فنیشینگ دیجیتال مسیر آینده ی شماست

چاپ دیجیتال ، نیاز امروز

من در جهانی بزرگ شدم که مملوء از direct mail بود و بعدا عملیات پس از چاپ افست در تیراژ بالا هم به آن اضافه شد. فنیشینگ افست در دهه 90 بسیار خلاقانه پیش می رفت، با این تمهیدها این حوزه به دنبال این بود که مشترک های سفارشی به مجله ها و کاتالوگ ها اضافه کند. صحافی ها و دستگاه‌های بی نظیر به کامپیوترهای پیچیده و کنترل های PLC ، پاکت ها و تغذیه گرهای اضافی و استیشن های اینکجت مختلف مجهز شدند. در اوایل دهه 2000، سه طرف برها این قابلیت را به دست آوردند که برای هر کتاب در اندازه های مختلفی به برش بپردازند. 

تمام این مسائل، بخشی از تلاشی بود که با هدف تولید یک کتاب سفارشی و اختصاصی با فرم چاپ افست صورت می گرفت. ما در حال حاضر در چاپ دیجیتال غرق شده ایم، جایی که تولید محتوا به صورت 100 درصد سفارشی به یک مساله عادی تبدیل شده است. میزان تغییرناپذیری در حال حاضر عملا به تعداد نامحدودی رسیده است. مشتری ها به شکل گسترده ای به دنبال مراحل نهایی هستند و راه حل های فنیشینگ را می خواهند که کاملا دور از استانداردها هستند. عصر کتاب های وانیلی، ارسال فیزیکی بسته ها و کتابچه ها به پایان رسیده است. 
 
فروشگاه های چاپ به دنبال این هستند خلاق تر از همیشه باشند (برای این کار دلایل خوبی دارند)، و به شکل گسترده ای، کارهایی که مشتریان احتمالی یا واقعی از من خواسته اند انجام دهند به اصلاحات ماشینی نیاز دارند، از اصلاحات جزئی گرفته تا اصلاحات خیلی گسترده. آن ها هم چنین به یک کار تیمی متشکل از مهندسی، الکتریک و نرم افزار نیاز دارند. هیچ تضمینی وجود ندارد که هر زمان که از ما کاری خواسته می شود بتوانیم به راه حلی دست پیدا کنیم (هرچند تلاش خود را انجام می دهیم). این درخواست ها متنوع هستند و از اصلاح حقیقی محدوده سایز فرمت تا اضافه کردن توانایی های تغذیه رسانه اضافی و مدهای اضافی را شامل می شوند، مواردی که توسط بارکدها و نرم افزارهای سفارشی قابل کنترل هستند. 
 
در میان ازدحام شرکت های ارائه دهنده تجهیزات پس از چاپ، تنها فروشندگانی که سیستم های تامین کننده ارائه می دهند و خود را با توجه به نیازهای مشخص مشتری ها تظیم کرده اند می توانند بیش تر از بقیه مورد توجه قرار گیرند. این رویکرد به همکاری میان تولید کننده و فروشنده نیاز دارد، جایی که نیازهای پرداخت کاری ویژه در یک اقدام مشترک مورد شناسایی و توسعه قرار گرفته اند. برای رسیدن به این همکاری فروشندگان باید بیش تر از قبل، پیروی کنند.  
 
در مهندسی یک سیستم، ممکن است در مورد یک کارکرد مشخص مصالحه هایی صورت بگیرد، امری که شاید باعث ایجاد محدودیت در انعطاف پذیری و کاربردی بودن کارهای دیگر شود. اما ارائه دستگاهی که مخصوص نیازهای آن ها طراحی شده است، باعث می شود مشتری های شما در اینده وفاداری بیش تری داشته باشند. 
 
 
( منبع : ipina )
- گروه اخبار 1