Loading...
رونمایی از دستگاه چاپ بنر کونیکا RX
شنبه 04 شهریور 1396 مدیر پرتال 2184 0

رونمایی از دستگاه چاپ بنر کونیکا RX

رونمایی از دستگاه چاپ بنر کونیکا RX

 

دستگاه چاپ بنر مدل کونیکا RX از جدید ترین مدل سری دستگاه های چاپ بنر کونیکا با رزولوشن 1440 dpi می باشد.

 

دستگاه بنر RX دارای 4 هد کونیکا می باشد که تعداد هد ها قابل ارتقا و تغییر می باشد که با توجه به تعداد هد سرعت دستگاه نیز تغییر می کند.

 

این سری از دستگاههای چاپ بنر به دلیل تکنولوژی جدید و نوینی که دارد دارای امکانات بسیار زیادی می باشد که ما در این گزارش به اختصار به چند نمونه از آنها اشاره میکنیم.

 

این دستگاه مجهز به عیب یاب اتوماتیک می باشد. این قسمت از دستگاه به اپراتور کمک میکند در زمانی که مشکلی برای دستگاه به وجود بیاید بر روی صفحه مانیتور متصل به دستگاه ارور را مشاهده میکند تا براحتی بتواند مشکل را مشاهده و رفع نماید.

مجهز به جک میان رول جهت رول های سنگین و مجهز به سیستم رول باز کن پایه بلند می باشد،این سیستم جهت جلوگیری از حرکت بنر و فلکس می باشد همچنین در زمانی که دستگاه در حال کار با رول های بنر سنگین باشد رول های را براحتی باز میکند و از بندینگ و کوچک کردن کار جلوگیری میکند.

مجهز به شیر سالونت شور اتوماتیک می باشد. این تکنولوژی بر روی دستگاههای چاپ بنر باعث میشود در زمانی که دستگاه بنر بیش از 24 ساعت خاموش باشد جهت جلوگیری از گرفتگی هد ها توسط شیرهای مخصوص مسیر مرکب بسته می شود و مسیر حلال باز می شود و توسط پمپ های اتوماتیک هد ها شسته می شود که با این کار دیگر هیچگونه گرفتگی و رسوب در هدها ایجاد نمی شود.

این نوع از دستگاه دارای دو هیتر در جلو و عقب  دستگاه می باشد. هیتر جلوی دستگاه  برای خشک کردن مدیا بعد از فرایند چاپ مناسب است که باعث میشود مدیای چاپ شده هرچه سریعتر خشک شود و از پخش شدن مرکب بروی مدیا جلوگیری میکند، هیتر عقب دستگاه برای زمانی مناسب است که مدیای مصرفی چروک باشد و گرما باعث صاف شدن آن میشود و چاپ را باکیفیت تر میکند همچنین برخی از مدیاها مانند استیکر و مش اگر گرم شوند چاپ روی آنها بهتر مینشیند.

در نسل گذشته دستگاههای چاپ بنر اگر دستگاه نیاز به پرج داشت باید هر چهار رنگ همزمان پرچ میشدند اما در نسل جدید دستگاههای چاپ بنر مانند دستگاه بنر RX ،دستگاه دارای پرچ تک به تک برای هر رنگ به صورت مجزا می باشد که از پرت شدن و هدر رفتن مرکب جلوگیری میکند .

این نوع از دستگاههای چاپ بنر دارای آلارم مرکب می باشند این آلارم به اپراتور کمک می کند در زمانی که در داخل مخزن مرکب یا ساب تانک ثانویه سطح مرکب کم شود بصورت خودکار اخطار می دهد و از خراب شدن کار چاپی در وسط کار جلوگیری می کند و هم چنین سیستم مرکب رسانی دستگاه آسیب نمیبیند.

پینچ رول های یک تکه قوی و بزرگ باعث می شود حرکت مدیا روی دستگاه به سهولت و آسانی انجام شود و بصورت همزمان و یک دست رو به جلو حرکت کند.

این دستگاه و نرم افزار های اجرایی آن یکی از پر قدرت ترین نرم افزار های دستگاههای چاپ جهان می باشد که قابلیت همزمان چاپ روی دو مدیا مختلف و طرح و دستور چاپ دو تصویر مختلف همزمان را دارد.

 

 

ایپنا

- گروه اخبار 1